Monday, May 30, 2011

blog?

hej venner, jeg har desværre overvejet stærkt at slette min blog på det seneste. jeg ville advare jer før jeg gjorde det fordi at jeg bl.a. selv hader når du går ind på en blog og så der pludselig bare står "bloggen er blevet fjernet". grunden til at jeg har tænkt på det er bl.a. fordi at jeg ikke rigtig har tid til det her fortiden og så har jeg heller ikke rigtig lyst til at blogge forgæves, når jeg siger "forgæves" mener jeg at jeg har desværre ikke fået særlig mange læsere og det vil jo sige at jeg så ikke har så mange at blogge for/til.
selvfølgelig ved jeg at det kræver tid at få flere læsere men jeg har nu haft min blog i rimelig langtid.. (misforstå mig endelig ikke, dette er ikke en klage). men det ville virkelig glæde mig hvis i smed en kommentar og gav mig lidt hjælp, omkring hvad i synes eller bare hvad i nu har lyst til, mange tak.

møs

6 comments:

  1. synes ikke du skal blogge for at få læsere, men fordi du kan lide det og synes det er sjovt!!

    ReplyDelete
  2. jamen, da gør jeg da også ! selvfølgelig, men jeg vil jo også gerne have folk til at læse det jeg blogger om, inspirere ! du ved nok.. :))

    møs

    ReplyDelete
  3. Da jeg startede med at blogge havde jeg kun 6 læsere efter vildt lang tid, og jeg fik aldrig nogle kommentare (ikke fordi det handler om det..) osv. Men efterhånden fik jeg flere og flere læsere og nogen gange for jeg ingen kommentare men jeg er ligeglad for jeg blogger jeg alligevel, fordi jeg elsker at tage billeder og skrive, og så videre :-))

    - Min pointe er: lad vær' med at slette din blog!

    ReplyDelete
  4. jamen jeg har nu også haft min blog i langtid... :))
    men jeg har jo heller ikke så meget tid her på det sidste...

    ReplyDelete
  5. seriøst lad vær'!!!!
    Jeg elsker din blog mega meget, det ville være sygt ærgeligt, hvis du slettede den! Så lad vær med det.

    Hvis du gerne vil have faste læsere, så skal du kommentere på andre blogs noget med "Super fed blog, er blevet fast læser. Kig forbi min www.claudialeander.blogspot.com.

    kram

    ReplyDelete
  6. mange tak ! det er jeg glad for ! jeg ville meget gerne kigge forbi.. men du er desværre anonyom... :((

    møs

    ReplyDelete