Saturday, May 28, 2011

 jeg har været så heldig at arve denne her skønne ring fra min mormor, jeg er vild med den og også fordi at der netop ligger en historie iden? det er en grøn sten som du kan se og så er det andet sølv (slidt sølv)

 og så har jeg også lige puttet neglelak på ! jeg synes det ser åh så fint ud sammen.

og neglelakken som du kan se på mine negle er denne her, som du kan se på overstående billede, jeg fik den her for en times tid siden i fødselsdags gave af min kære lillesøster. det er en rigtig sommer farve, jeg synes den er skøn. hvad synes i om det?

møs

4 comments:

  1. Jeg er helt vild med neglelakken, har selv en der minder om fra h og m (-: din blog er rigtig fin, og jeg kigger klart forbi en anden dag. Lige nu har jeg forresten en give away konkurrence kørende på min blog, så du er velkommen til at kigge hvis du har lyst(-: xoxo

    ReplyDelete
  2. mange tak, det er jeg glad for. det vil jeg da lige gøre. :)

    xxxx.

    ReplyDelete
  3. Er vild med ringen! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. mange tak, jeg er også glad for den ! :))

    ReplyDelete