Wednesday, June 15, 2011

fisketur

hej venner ! igår aftes var jeg ude og fiske med en veninde, det var virkelig hyggeligt og været var så skønt ! og vi fangede en helt masse fisk ! jeg ved godt at der er ret mange billeder (ca. en 13 stykker) men det håber jeg er okay, jeg måtte bare have dem allesammen med ! :) her kommer de !







 fisken du kan se på billedet sammen med mig vejede næsten 3 kg, og den fangede jeg !


 senere på aftenen, da vi sad ude på havet så vi den smukkeste solnedgang
 og havnen var også så smuk, og hyggelig

Vi endte op med ca. 27-28 fisk ! og jeg kom hjem med en masse, da jeg er vegetar er det jo godt med fisk... :) jeg håber i kunne lide indlægget og også selvom der var rimelig mange billeder.. smid gerne en kommentar hvis du føler for det !

møs

4 comments:

  1. Vegetare spiser da ikke noget som helst der har været levende? (fisk, kød...).

    ReplyDelete
  2. Vegetarer spiser da ikke noget med ansigt? :O

    ReplyDelete
  3. Jo, det gør de. Men veganere gør ikke, jeg er ikke veganer, bare vegetar. Desuden må jeg ikke stoppe med at spise fisk for mine forældre da de ikke synes jeg er gammel nok. Der er også mange der stadig spiser kylling, men det går jeg dog på ingen måder ind for. Men jo jeg spiser fisk for det skal jeg og det er veganere der ikke spiser noget som helst med et ansigt eller noget der har med dyr og gøre og jeg er vegetar. :-)

    ReplyDelete
  4. Det er alment udbredt at vegetarer spiser fisk. Men i sidste ende er det jo meget individuelt hvad man har lyst til at spise, og af hvilke grunde man vælger at være vegetar.

    ReplyDelete