Thursday, June 23, 2011

STATUS UPDATE

hej venner ! undskyld for den dårlige blogging på det seneste men jeg har virkelig ikke haft overskud til det. jeg tror desværre at der skal ske det at min blog bliver slettet (jeg skal bare lige finde ud af hvordan man gør først) for jeg har ikke rigtig tid til det og så ved jeg desværre heller ikke om det er lige noget for mig længere. men hvis i er imod det, så må i med glæde smide en kommentar. og billedet er bare lige et jeg tog, og tænkte så.. hvorfor ikke bare lægge det ind når det nu findes, så her er det (knap så heldigt, men bedre end ingenting):



møs

6 comments:

  1. SERIØST LAD VÆR!!!!!
    JEG ELSKER DIN BLOG SÅ MEGA MEGET, DU HAR EN FUCKING NICE STIL OG DINE BILLEDER ER MEGA INSPIRERENDE!!!!! JEG DØR HVIS DU GØR DET!
    LAD VÆR

    ReplyDelete
  2. Du må selvfølgelig selv om hvis du gerne vil slette din blog, og hvis du ikke rigtig "føler" for det mere så er der jo intet ved at blogge? :-)

    Anywas, du går ind under instillinger hvis du vil slette din blog.

    ReplyDelete
  3. til den anonyme: tusind tak ! det er jeg virkelig glad for at høre ! :)) men jeg ved bare ikke helt om jeg har tid til det... det er slet ikke sikkert at jeg sletter den men det er desværrenoget som jeg har overvejet stærkt på det seneste...

    til Pauline: ja det er lidt det, for hvis jeg ikke synes det er totalt sjovt længere og ikke rigtig har tid, så er der jo heller ikke rigtig noget i det men altså jeg elsker jo at blogge for andre og vise hvad jeg går i og min hverdag o.s.v men jeg har bare heller ikke altid tid. og tak :))

    ReplyDelete
  4. Jeg synes ikke at du skal slette din blog, den er så fin, og jeg elsker at læse den:)

    ReplyDelete
  5. din blog er inspirerende. håber ikke at du sletter den! du kunne evt holde en lille pause? synes bestemt ikke du skal slette den, jeg er helt vild med den.

    ReplyDelete