Thursday, June 9, 2011

weekend ♥


imorgen er det weekend, imorgen er det weekend, og gud hvor bliver det bare skønt ! og så har vi oveni købet fri mandag ! imorgen "fredag" skal jeg efter skole ind i fælledparken til karneval, i har sikkert hørt om det ! og lørdag skal jeg også være sammen med en masse venner og veninder og søndag skal jeg på fortet og "holde fest" det bliver for feeedt ! jeg besluttede mig lige for at vise jer et par billeder fra min sidste weekend, som er taget lørdag på fortet og søndag i tivoli. lørdag på fortet var der en heeeeelt masse mennesker og så festede vi bare igennem. fredag var jeg bare med min mor og søster i tivoli og dr var vi hele dag og aften, det var også rigtig hyggeligt. her kommer de ! (og hvis i nu endelig skulle være i tvivl "altså det billede hvor jeg er på fortet", så er det mig længst ude til venstre som smiler/griner helt ufatteligt meget)

FORTET

TIVOLI


møs

6 comments:

  1. Lyder hyggeligt! :)

    -Du har jo skrevet på min blog, og da jeg kom ind på din, opdagede jeg hvem du var! Hehe, hvor sjovt at du fandt min ;)

    Skal vi følge hinanden? Ville være fedt ;) Jeg følger allerede dig, ta på forhånd.
    Møs.

    ReplyDelete
  2. Fedt!(-:

    - Jeg er altid glad for kommentarer! Og det gør mig glad at se, at min blog kan inspirere lidt!

    Det ville være fedt hvis vi kunne følge hinanden! Følger din nu! Men tag et kig forbi min blog og overvej det!

    Knus Cæcilie
    /shreddedbluejeans.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. selvfølgelig jo ! det går jeg da lige ind og gør ! :))

    ReplyDelete
  4. jo selvfølgelig ! jeg har desværre ikke tid til det lige nu... men imorgen går jeg ind og følger jer !

    møs

    ReplyDelete