Friday, May 27, 2011

STATUS UPDATE

jeg har lige taget dette billede og ved godt at det ikke ligefrem er "godt" men jeg havde intet overskud til at tage et godt med kameraet og overføre det og alt det der freaky shit, i ved... så det blev webcam ! så nu  håber jeg at i kan leve med det.. men nu til det andet, det står under billedet.. :))
hej venner ! jeg har ikke rigtig nogen idé om hvilke indlæg jeg skal lave idag, nogen ønsker? ellers bliver det bare lidt om hvad jeg nu laver og sådan det der lige falder mig ind, i ved.. jeg kan "måske" lave dagens outfit i dag, men så bliver det altså med webcam, da der ikke er nogen til at tage billedet... så det bliver altså ikke særlig godt så, men nu må vi se hvad jeg laver !

møs

2 comments:

  1. Super sjovt billede (: Der er ne GIVE AWAY på min blog lige nu, du er velkommmen til at kigge forbi (:
    - xx.

    ReplyDelete
  2. haha, mange tak. :))
    det vil jeg da lige gøre !

    xxxx.

    ReplyDelete